Kerkstraat 1, 4051 AA Ochten

Dienst meekijken

Geen uitzending

Tips bij streamen:
Google Cast: vanaf een Android-telefoon of -tablet kunt u streamen via de Chrome-browser. Op andere apparaten, zoals Windows-computers, is streamen mogelijk via de Chrome- of Microsoft Edge-browser.
Airplay: Apple-apparaten zoals iPhone, iPad of Mac kunnen streamen via de Safari-browser.

Als de videospeler niet goed wordt weergegeven, kunt u hier de oude versie proberen (gelieve deze alleen te gebruiken wanneer er problemen zijn met bovenstaande speler, meldt dit dan ook via het contactformulier).
Speelt de video daar ook niet af? Dan kunt u ervoor kiezen om de dienst alleen via audio te volgen. De audio-speler vindt u een stukje naar beneden op de Welkom-pagina.
Heeft u blijvende problemen? Neem dan contact op met de webbeheerder via het contactformulier.

Kerkdienst mededelingen

Weekbrief:
U vindt onze weekbrief na inloggen op deze website.
Indien u nog geen account heeft kunt u zich registeren, gemeenteleden krijgen daarna, na inloggen, toegang tot onder andere de weekbrief.

Dienst der offerande:
U kunt uw gaven via onze webshop geven.
Hebt u een mobiele telefoon of tablet, gebruik dan bij voorkeur de Appostel app.
Download deze voor
Android telefoon/tablet of iPhone/iPad.
Meer informatie over de werking van de digitale collecte leest u hier.

Gemeenteleden kunnen na inloggen hier de erediensten terugkijken.

Eerdere kerkdienst terugluisteren?
Bezoek ons kerkdiensten archief.